Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 28 december 2008

DET HÄR ÄR LIVET

OBS - Skrivit den 27/12

6 plus grader och sol – varmchoklad och annat gott med familjen på sjön..!! *mys*

Inge napp dessvärre :-( Små tjejerna var inte så sugen på att vara på sjön och fiska.. Mandis ville bara åka pulka och Leeloo frös.. ville bara tillbax till stugan.. :-o

Hem och gjorde lunch och sen vila på soffan med nya Tomb Raider spelet då Mandis sov..

Lite dressyr träning med Leeloo – nu kan hon sitt, ligg, kryp och dansa :-D Duktig tjej..!!!

Nu står Älskling och diskar, hehe.. Han försökte på alla sätt och vis att slippa, jag skulle få åka till Sundsvall och köpa ett par nya skor om jag ville.. Hahaha... :-D :-D

Vet ni hur underbart skönt det är här i stugan?? Saknar bloggandet och kunna följa era bloggar men samtidigt är det skönt att slippa telefonerna och datorn.. Bara vara..!!!
Skriver det här inlägget i word innan.. har ingen uppkoppling nu.. så illa är d.. mitt ute i bushen, hehe.. Trots det har vi allt vi behöver och lite därtill.. tvättmaskin, dusch, toalett, telefon, diskmaskin (inte just nu då den är trasig då) och TV med box – alla kanaler som finns, DVD och X-boxet ;-) Inte riktiga lant människor alltså, lite lyx måste man ha..
Bara mobil och internet som inte fungerar så bra..
----------------------
Så publicerat det gamla inlägget ;-)

Nu på kvällen har vi bastat, alla tre, hihi.. Mandis tog sig för håret hela tiden och gnuggade näsan, ville absolut inte ta av strumpbyxorna och tröjan *sötis*
Sen duschade vi allihopa, en massa bus i duschen blev d... och inte på det snuskiga sättet såklart :-o Det får bli då Mandis och Leeloo sover.. :-o :-o hehe...

Nu ska jag käka lite chips och dipp, avnjuta min Malibu med ananas juice, se på världens grymmaste film, Sagan om Ringen - "Sagan om de två tornen"
Ska försöka ta mig in på era bloggar oxå, kanske lyckas läsa ikapp allt ni skrivit om... OCH svara på alla era goa kommentarer... :-o Tack för att ni lämnar avtryck fast att jag inte kan göra det tillbax för tillfället... KRAM på er..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos