Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 december 2008

AVSLUTAD


Nu är Decent tävlingen avslutad..!!!
----------------
Och jag hade ALLA lotter förberedda..!!!
-----
Vinnaren, dragen av Andreas blev.....
-----
- Pauline..!!!
-----
Hejsan! Vilken mysig blogg ock rolig tävling! :D Vill gärna vara med och tävla! Om vi vinner så väljer vi modell: Lex, strl L, med trycket: Mad; till pappsen och modell: Zip, strl 68-74, med trycket: Tad; till lill-prinsen. :) Länk till min blogg och tävlingsinlägget: http://pava.blogg.se/2008/december/jag-ar-med-och-tavlar.html
Med vänlig hälsning Pauline
-----
Stort GRATTIS till dig och dina killar ;-)
-----
Och TACK till Decent för samarbetet..!!!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

nä, men nu blir jag less, när är det min tur o vinna då ?????

Fy jag är ju din syster :-D

Kan du inte låssas dra min lott..hehe..

puss o kram

Marie sa...

Jag håller med Netta! Vad är det här? Är vi överhuvudtaget med på dragningarna? Jag vill också vinna ju.
Nu måste det snart vara min tur att vinna. ;-)

Kram från en ledsen släkting i djupaste norrlandsskogarna

Anonym sa...

Det går sådär, det blir så svårt när man jobbar och då har man inte ork eller tid att planera middag osv. Men jag vet ju hur man äter bra så man försöker väll hålla sig.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos