Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 december 2008

NAGLAR

Då var man hemma igen.. Jag och en en kompis från jobbet har varit och fixat våra naglar, så nu är dom julfina ;-) Pimplade lite vin och cider samtidigt, inte helt fel..!!

Tack Bettan - lika nöjd varje gång ;-) Och för att inte glömma, lika trevligt..!!!

Var en sväng på BVC tidigare idag oxå, upptäckte häromdagen då jag pillade på Mandis navel att en liten del av navelsträngen fortfarande satt kvar, inge farligt eller så men ville ändå åka dit och ta bort den, för hennes skull.. Lyckades inte få bort den idag så vi ska dit två gånger till och dutta på det där medlet.. Hoppas hoppas den ramlar bort sen..!!!

Nu MÅSTE jag packa en del paket som jag ska skicka direkt imorgon efter jobbet.. Jobbar 06.45-13.45 imorgon, mitt vanliga pass.. så kan inte göra det imorgon liksom...

Nedräkningen tills att älskade Elisa kommer har startat oxå, snart fredag Gums ;-) Kommer bli en supermysig helg..!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå nya naglar!! Vad bidde det denna gång då? Hann ju aldrig se bild på dina DIF naglar.. Jätte nyfiken på hur de bidde.

Nä, nu ska jag hoppa vidare i internettet världen..

Ha det bäst!

Roses & Angels sa...

Hej! Vad mysigt att fixa naglarna och pimpla lite vin och så, ni verkar ha haft en bra dag. Hoppas ni mår bra! Här så fryser vi lite. -27 grader idag. :-) Kram Christa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos