Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 december 2008

VINNAREN

Ännu en till vinnare är dragen.. denna gång i tävlingen med priser från Lollopard..!!!

Vinnaren är Lotta..!!!
--------
"Då skulle jag vilja vinna ett par jeans i 92
och den grön/blå tröjan med massa bilar i 98."
--------
GRATTIS till dig..!!!
-----
Och TACK till Lollopard för samarbetet ;-)

1 kommentarer:

Unknown sa...

ÄR DET SAAAANT!!!! ÅH vad glad jag blir!!!!! TACK TACK TACK!!!!!
Var det din tjej som drog mig?? Eller vem ska jag komma o pussa på???

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos