Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 december 2008

STUGAN

Igår kom vi till stugan - mitt ute i skogen - en bit ifrån Hassela..!! Äntligen här igen..!! ;-)

Vår absoluta favvo plats..!! - Älskar lugnet här.

Igår var Pappa och Maggan kvar här, hundarna fick busa och vi spelade Wii, - bowling, boxning, baseball, ja... trodde helt klart att Pappa och Tomas skulle få en hjärtinfarkt efter boxningen.. hahaha.. :-D

Imorse for dom hem till Sthlm, så nu är det bara vi tre kvar.. Andreas är kvar i Fränsta hos sin Farfar och Dennis såklart ;-)

Underbart väder här, + 6 grader tidigare idag, då blev d skoter åkning för Mandis och Pappa och massa lek i snön... testade skidorna som Tomten kom med oxå.. ingen hit än så länge.. :-o Vi testar imorrn igen.. :-o
Imorrn är tanken att vi ska fixa varmchoklad, ta med korv, mackor och sånt och bege oss ut på sjön, pimpla och grilla lite..!! Underbart..!!

Nu ska jag leka med Mandis lite, sitter med modellera som oxå Tomten kom med.. sen är d hockey som gäller, DIF-Rögle..!!

Återkommer under kvällen om jag lyckas få till internet.. Kram så länge!!

Förrästen, hur hade ni det i jul..?? Kom Tomten till er oxå..??

5 kommentarer:

Roses & Angels sa...

HELLO! Och god fortsättning. GUd vad mysigt det låter när du beskriver stugan, fisket mmm. Ha en underbar dag, kväll mm! Kram Christa

Anonym sa...

Visst är det väl helt underbart där?!
Hassela är hemma för mig!

Anonym sa...

Skönt med ett livstecken från Dig, jag var nästan lite orolig att Du snöat inne ;-)
Du, hur gammal är Mandis?
Låter som Er planerade dag i morgon blir händelserik för en Stockholms böna som Mandis :-)
Ha det jättebäst, stor kram Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Myyyys, får man fråga vart i hassela? Har själv en stuga däromkring =)

Anonym sa...

Visst kom tomten till oss också! Jisses vad prylar Fabbe har fått =) Han är superglad!

Nu är vi tillbaka i stan igen.

Ha det fortsatt bra där uppe!

Kram på dig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos