Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 12 december 2008

ANLEDNINGEN...




... till att jag inte bloggat....
Jobbat morgonen, sen hämtat upp älskade Elin.. hem fixa mat och sen svira om till fest kläderna... ---> sen var det GLOBEN och IDOL finalen som gällde för oss och kära storasyster!!
Stort, makalöst, 14000st personer, kändisar.. ja, you name it ;-) Grym final..!! Och fast att jag inte följt IDOL så tyckte jag att rätt person vann ;-) Go KEVIN..!!!
Lite bilder på Carolina Gynning, tidigare Idol vinnare som Markus Fagervall, Darin, EMD mfl, Alice och slutligen vinnar bilden på Kevin.!! :-D
Ska tillbringa morgondagen med Elin oxå så återkommer på bloggen imorgonkväll, då ska jag lotta en vinnare i Sideline Fashion tävlingen oxå!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

shit vad skojjsigt åh se allt live :D

antar att du hade skojjsigt ?

Anonym sa...

Låter som Du haft fullt upp, en massa skoj, härligt.
Ha en fin dag med syster.
*kram* Åsa
mammasgullunge.blogg.se

Roses & Angels sa...

WOW har ni varit i globen! Måste har vart underbart att få vara på plats och kolla finalen. Hoppas ni hade en jätte trevlig kväll! Kram Christa

Anonym sa...

Oooh va coolt!

Anonym sa...

Wooow, shit vad kul.. Ni verkar ha haft bra platser :-D

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos