Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 januari 2011

WE R FAMILY

Den 1:a februari är det dax igen för We R Family
som anordnas av Loppi.se
Självklart ska jag dit igen, ska du?
~~~~
Barnshopping.se kommer oxå finnas med på ett hörn!
Hannah Graaf är konferencier och eventet håller till
på Café Opera här i Stockholm.

bloglovin

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag ska till We R Family tillsammans med min dotter, lillebror och mamma. Så vi kanske ses där!

Kram Sanna

Sofie sa...

Hoppas på att få gå denna gång med.
Kom ju med Johanna sist.

Iiiik

Allt bra med er btw?

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Vad roligt!! Hade oxå velat gå.. Har inskolning med lille Nick då :-(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos