Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 29 januari 2011

TRÄNINGSVÄRK

Igår hade vi våra grannar här (Älskling´s syster m.fam)
som vi körde Kinect med och spelet Sports.
Vi körde friidrott, bowling, pingis och boxning m.m.
Senare på kvällen kom Andreas hem med sin tjej,
så då hoppade dom oxå in och var med.
Det slutade med lagtävlingar och kamp! Hahaha..
Jag ägde på speedpingis och jag spöade skiten ur
Linda (svägerskan) i boxning! Men SATAN så
jobbigt det var... känns i armarna idag!! :-o

bloglovin

1 kommentarer:

Mr. Kinect sa...

Vad kul med Kinect! Jag har hört att beachvolleyboll i Kinect Sports verkligen ska kännas som volleyboll, stämmer det?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos