Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 29 januari 2011

VAR STORHANDLA?

Dax att göra sig iordning sen ska jag och Amanda
ta en prommis till Lidl och handla lite basvaror!
Har ju öppnat ett stort alldeles nybyggt Lidl
bara ett par hundra meter bort ;-)
Handlar aldrig annars där men då det är så nära så
är det dumt att låta bli.
Storhandlar blir nästan alltid på Coop eller ICA.
~~~~
Vart storhandlar ni??

bloglovin

9 kommentarer:

Mia sa...

Ica Maxi i Birsta blir det nästan alltid.

Elin *paraflaxen* sa...

Nästan bara på ica. Vi har coop extra här också, men alla varor är flera kr dyrare, så det går bort.

Lidl handlar vi glass (eller ja, morfar fyller en pappkasse med glasspaket och kommer hit med :-)) och frukt&grönt.

Miiias sa...

Vi storhandlar på Ica Maxi, men Lidl kan allt ha lite smått och gott med bra att ha saker ibland.

Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Coop Forum eller Coop Konsum

Nikita sa...

Jag handlar på willys, storhandlar där 1 gång /månad sen tyvärr massa småhandlingar på ica i stöde som är svindyra!!

Anonym sa...

Hej! Jag vill tipsa om vart jag brukar fynda märkesvaror mycket billigt, Tex. Smycken, kläder, klockor, och inredning.
http://campadre.se/tipsa/7817.

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Vi kör på coop men denna månad blev det faktiskt Willys, hahaha men nej inte igen då frukt och grönt vad mögligt där så det blir copp sen igen :) Lidl tycker jag är bra och billigt men inget ställe jag skulle storhandla på.. :)

Anonym sa...

Vi handlar nästan uteslutande allt på ICA. Sätter in pengar varje månad på ICA-kortet, så då blir det ju smidigast att handla allt på ICA eftersom man satt hela matsumman där :-) Gillar Ica Maxi, där finns allt man behöver!

Anonym sa...

Vi handlar nästan uteslutande allt på ICA. Sätter in pengar varje månad på ICA-kortet, så då blir det ju smidigast att handla allt på ICA eftersom man satt hela matsumman där :-) Gillar Ica Maxi, där finns allt man behöver!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos