Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 januari 2011

DAGENS OUTFIT

Gladfisen i sin snygga Molo body och Me Too byxor!
~~~~
Börjar få liiite ångest att den 1feb så börjar han inskolningen
hos dagmamman (samma som Amanda går hos).
Jag skulle ju vara hemma med honom fram till augusti!!
Men men, låter kanske fel för vissa, men just nu går karriären
först. Kan inte jobba så mycket som jag gör OCH ha honom
hemma heltid. Då krashar jag snart... :-o

bloglovin

2 kommentarer:

Jenny sa...

Milton ska vara inskolad och klar den 1mars han med, så jag vet hur det känns... :S

Mia sa...

Jag börjar nog skola in i mitten av mars som det ser ut.
Och då är Max bara 1år och 1mån.
Men det ska nog gå det också.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos