Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 13 januari 2011

UTAN MIN KÄRLEK

Ikväll blir det supermys här hemma!!
Min Älskling måste åka till stugan imorgon och
tokskotta annars kommer taken att rasa igenom :-(
Med sig har han Putte och André så det går nog
ingen nöd på honom.. hihi..
~~~~
Men MIG då? :-( Snyft....
~~~~
Fast imorgon kommer mina fina vänner Carro och
Lelle på tjejmiddag och massa vinmys!
Ska bli så roligt att få en helkväll med dom, det har
inte hänt på - närmare 1oår!! GAH
Det får vi ta och ändra på ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Johanna sa...

Hej fina, när i helgen hade du tänkt dej då sötnos?

Hoppas ni mår fint. Pussa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos