Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 2 januari 2011

PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Nu äntligen går min lilla Prins utan problem! Igår lärde han sig dessutom att ställa sig upp själv utan några som helst hjälpmedel. Ni ser ju hur stolt han är över sig själv, hihi.. :-D

Han har kunnat "gå" sen han fyllde 1år, men har inte haft viljan direkt. Vissa dagar tog han ett steg andra massvis. Han har nog inte förstått varför han ska gå då det går så snabbt att krypa :-p Men nu, nu är det ju riktigt roligt att gå!!! Så himla stolt mamma!

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vad gullig!

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Hittade du en teletubbies?
Såg att du undrade vart dem fanns att köpa i tidgare inlägg, jag har hittat på toys r us
länk dit: http://www.toysrus.se/ToysRUs-butik/Nallar%20och%20mjukdjur/Fantasidjur/TELETUBBIES.aspx?id=876293
Även här kan man finna
http://www.eurotoys.dk/site/Teletubbies.asp?site=1099
Ha det gott.

Irené sa...

Vad härligt!
Nästa gång jag är ledig, dvs nästa vecka, har du lust att få besök av mig och ungarna då?

kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos