Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 januari 2011

ALVIN & VIDAR

I helgen har Alvin umgåtts med kusinen Vidar en himla
massa. Direkt då dom träffas så flyr Alvin ifrån
pusstokige kusinen men efter en liten stund leker dom
bra tillsammans... eller intill varandra ;-)
~~~~
Någon som vet vart man kan få tag i sånt
här lego som Alvin har? Köpte det till Amanda
då hon var liten men har inte sett det sen dess :-(

bloglovin

4 kommentarer:

Irené sa...

MegaBlocks, finns på BR =)

MADELEINE sa...

Hihi, det var ju du som tipsade mig om det första gången!! Att jag inte tänkte på att fråga dig med en gång :-D Du var nog med mig då jag köpte det tom, haha... Tack vännen!!

Irené sa...

Haha, jag kommer ihåg det ;) Just därför jag inte kunde låta bli att svara!

Mandis04 sa...

Hej!
Jag måste bara fråga dej en sak, du har ju koll på det mesta inom leksaker känner jag ;) På min ena dotters dagis har dom stora legoklossar, fast mjuka liksom... Som skumgummi ungefär, och ca tio cm tjocka/höga. Svårt att beskriva, men hoppas du förstog, som jumbo-lego liksom :) Dom hade fått det för nåt år sen som en gåva från nån förälder som hade tömt barnens rum på leksaker, eller nåt, så dom visste inte riktigt vart man kunde hitta det eller vad dom hette..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos