Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 januari 2011

MOLO MOLO MOLO




Har jag sagt att jag ÄLSKAR Molo?? Tänk om jag
kunde klicka hem allt det här till barnen?? :-o
Helt otroligt fina och häftiga print!
Allt det här finns hos Babyshop såklart.
Synd att den lila klänningen inte fanns i Amanda´s
storlek, den var så himla fin! Men printet med
blommorna är så somrigt och fint oxå så lär
bli kanske både klänning och linne till Amanda!
~~~~
Molo är ett märke att antingen gillar man det
eller så verkligen inte - vad tycker du?

bloglovin

4 kommentarer:

Sanna sa...

Jag tycker faktiskt om Molo, gillar att det är mycket färg och tryck över hela plaggen.

Kram Sanna

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

jag älskar molo! Biltröjorna skulle kevin absolut gilla,nu ska jag bara tala om för sambon att vi ska shoppa!haha

Nikita sa...

Jag gillar molo, från början gillade ja inte alls molo kläder men nu älskar jag dem =)

Kick sa...

Massor av Molo till halva priset på ajabajakids.com, såg jag... Bara ett litet tips ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos