Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 11 januari 2011

MUPPSAN TIPSAR

En kompis till mig hade köpte den här Electrolux
dammsugaren till sin son i julklapp och den var
verkligen en riktig hit. Han ska vara med och
dammsuga och städa hela tiden nu ;-) Himla bra
att uppmuntra till, hihi.. Framförallt till våra små
killar?! :-D
~~~~
Funderar på att köpa till Alvin, han älskar att
hjälpa mig redan nu fast den stora dammsugaren!
REA just nu hos Lekmer, endast 199:-
~~

Liten och stor Electrolux ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Amy sa...

fruktansvärd dålig kvalitet på den bara... Den ramlar isär i alla delar som går att sära på... Det ända ungarna gör med den är att komma till mig för att jag ska laga.. Nu har jag limmat hela den så kanske kanske att den håller bättre nu

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Håller med Amy om att den ramlar isär så vi har tejpat :-O i hop den ;-) Fast Nick gillar den super mycket han går runt & dammsugar mest hela dagarna.. hihi Det var Elika som fick den i julklapp för 2 år sedan?? Hon har oxå lekt med den jätte mycket... Även moppsetet i mini från vileda gillar dom =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos