Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 15 januari 2011

BAKIS OCH TRÖTT

En otroligt mysig och trevlig kväll med bästaste tjejerna Carro och Lelle hade jag igår. Känns idag vill jag lova, haha...

Alvin sov redan innan dom kom och Amanda ville bara stanna uppe tills dom kom så hon fick hälsa på dom, viktigt att få berätta för alla man inte träffat att man heter "Engla Amanda Holmberg". Sötunge! Men sen hoppade hon oxå i säng, i min då såklart eftersom Pappa inte är hemma ;-)

Mumsade goda snittar innan vi gick loss på middagen och såklart allt vin. Blandades hej vilt med både rött och vitt - vilket jag får lida av idag! Men trevligt var det så det var det ju värt :-D Hoppas jag på att vi gör om snart igen! Ni kan ju bara tänka er hur mycket vi kacklade då vi inte riktigt umgåtts på över 10år?!?

Ikväll kommer min Svärmor på middag och stannar sen även över natten, ska oxå bli himla mysigt! Blev mycket ost och kex kvar sen igår så det kan vi glupska i oss ikväll ;-)

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos