Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 16 januari 2011

VITT SAGOLIKT BARNKÖK

Vet ni vad, KidKraft har valt ut barnbutiken Babylooba som
ENDA butik som får sälja deras vita barnkök!
Jag har sett köken då jag var på Formex mässan förra året
och det är så sjukt jäkla fint! Jag bara vill HA!!
~~~~
Kanske dax att börja spara lite pengar så kanske
man kan köpa ett till barnen om ett tag?! :-D
~~~~
Grattis till Madeleine & Babylooba!! Det förtjänar ni ;-)
bloglovin

1 kommentarer:

Nina sa...

Såå fint!

Ingen fara ang mailet, är ju inte så snabb själv på att svara ; ) Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos