Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 januari 2011

EN TILL TRÅKIG LISTA

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att stora grabben berättade om sin nya tjej ;-)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Softade med båda barnen innan stressen började..
Vad gjorde du för 15 min sedan: La Alvin för att sova em luren.
Det sista du sa högt: Till dagmamman i telefon, "då ses vi imorrn".
Det senaste någon sa till dig: Oxå dagmamman då såklart, "ja, kom ihåg Amanda´s skridskor"
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt: Gårdagens köttgryta
Vad var det senaste du köpte: Presenter till brorsdottern och till svärmor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vinröd/brun nåt
Vad är det för väder hos dig nu: Grått och trist
Godaste glassmaken: Ben&Jerrys mango/hallon sorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Sover du tungt: Inte det minsta
Drömmer du mardrömmar: Sällan
Trivs du med ditt jobb: Jag ÄLSKAR mitt jobb!
Favoritklädsel: Jeans och tröja
Favoritlåt just nu: "Mikrofonkåt" med September m.fl från samma skiva
Vad ser du om du tittar till höger: Julgranen som barrar...
Vad gör dig glad just nu: Att min älskade dotter snart kommer hem!
Vad ska du göra härnäst: Bjuda svärmor på kaffe
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Extremt trött
Favoritgodis: Lakrits
Kläder just nu: Jeans och blus
Sommarplaner: I vårt egna paradis - stugan i Hassela.
Hur många kuddar sover du med: Tillsammans har vi 7st
Spelar du något instrument: Spelat piano
Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Familjen!
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Spindeln
Stökigt eller välstädat: Försöker ha välstädat :-o
Längtar du mest efter just nu: Egentid med min älskade man!

Kopiera och gör den du oxå om du har långtråkigt ;-) Men lämna gärna länk så jag får lite rolig läsning!

bloglovin

2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken härlig lista... men låten som du lyssnar på, av September heter mikrofonKÅT... Och för att påpeka petitesser, spindel är ingen insekt, för den har 8 ben, en insekt har bara 6... men jag tycker oxå att spindeln är äckligast utav de som kryper runt på marken. Vi bor i hus, och här hemma hittar man ibland otrevliga spindlar, modell större...

Nikita sa...

Jag tog listan till min blogg =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos