Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 januari 2011

ERBJUDANDE JUST NU

Ikväll ska jag sätta mig ner och beställa en sån här
fotoagenda från Önskefoto. Jag använder mig bara av
Google kalender just nu, synkar så jag har både på
datorn och telefonen, fungerar utmärkt. Men det
tar ju lite tid att skriva in hela tiden. Med alla möten
och allt man ska hinna med så passar det bättre med
en kalender - roligare då med en personlig ;-)
~~~~
Kostar endast 199:- just nu, passa på du med!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos