Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 januari 2011

NOVA STAR PÅ FORMEX

Låter er tjuvkika lite på dessa godingar
från Nova Star´s vårkollektion ;-)
Byxorna är såååå snygga! Jag som saknat
camo och då släpper mitt favoritmärke
ett par byxor i camo - jihoo!!!
~~~~
Träffade Helena, en av systrarna bakom
världens bästa Nova Star. Vi har alltid
lika mycket att prata om varje gång vi ses!
~~~~
Berättar mer imorgon och visar massa
bilder från Formex! Kika in då ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Sånna måste ju bara mina två busfrön ha!

Nikita sa...

Wow vilka braller, to die for!!! precis som de brukar vara med ns!!

Creative Lounge sa...

Vi kommer att ta in Nova Star på CL tillsammans med Ester Elenoras barnkollektion! Bla dessa superfina byxor! Gissa om vi längtar tills dom kommer! :)

Hoppas du hade fina dagar på formex och åter igen, synd att vi missade varandra igen! :) Kram E

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos