Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 30 januari 2011

VARNING MAGSJUKA

Amanda har haft sitt livs allra första magsjuka inatt!
Jag överdriver nog inte om jag säger att hon kräkits
närmare hundra gånger inatt :-(
Jag har lidit sååå sjukt mycket med henne, men hon
är min stora stjärna, - inte en endaste gång har
hon gråtit!! Hon bara fann sig med hinken.
Men jag sov inte en blund, varit vaken HELA
natten och bara legat och tittat på henne, varit
redo inför nästa kräkning. :-(
Så hoppas på att få sova middag idag samt att
vi andra håller oss friska.... Magsjuka är det
värsta jag vet!!!

bloglovin

2 kommentarer:

zasata sa...

sprita er, klorin är det enda som dödar. glöm inte torka av sängar tvätta gardiner och allt, ha egna handdukar, egen tandkräm, byt hennes tandborste sedan.
Bara 5-10% bli sjuka varje år1

Linda L sa...

Måste säga ändå att hon måste ha en enorm motståndskraft! tänk hur länge som gått på dagis/hos dagmamma och inte blivit drabbad förrän nu.. Sen träffar ju ni mkt barn på fritiden också, hon kanske blir en sån där lycklig stjärna som endast får det vart femte år när hon blir stor ocksåm vem vet :)

Hon hon är bättre lillstumpan, så jobbigt att se sina små sjuka! Kram på er

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos