Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 16 januari 2011

OVÄNTAT BESÖK

Ikväll kommer min underbara älskade man hem igen!! :-D Bara varit ifrån varandra över helgen men usch vad länge det känns. Nu är det skottat och fint i vår stuga. Hoppas vi alla kan åka dit tillsammans snart - vila upp oss och bara mysa! :-)
Opassande nog så bestämde sig den röda tanten komma på besök just IDAG, så jag är lite sur och tvär... Bläää....
Inte nog med att jag fick oväntat besök så har nånting hänt i min rygg. Har haft ont i svanken sen innan helgen. En brännande ytlig värk började det med, precis som det satt i min tatuering i svanken. Smärtan har tilltagit för varje dag och nu är den fruktansvärd. Ensam med båda barnen och jag kan knappt röra mig. Stå upp är det enda som går, men även det gör sjukt ont. Försöker röra mig så gott det går, stå ut tills Älskling kommer hem. Typiskt nog har dom suttit fast i Hudik köer i över 2timmar... såklart... :-(
Imorgon blir det ett läkarbesök för mig! Om inte redan ikväll...

bloglovin

2 kommentarer:

Ronnie sa...

Fundera över hur det skulle vara att alltid leva med den smärtan i ryggen...
De senaste 8 åren har jag gjort det..inget att klaga över..bara att leva med..

/Bror

MADELEINE sa...

Lider med dig :-(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos