Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 januari 2011

UTGÅNG MED BARNSHOPPING.SE

Lånad bild från Agnes blogg.

Ikväll bjuder vi på Barnshopping.se några av våra anställda
och en av våra blivande inhouse bloggare på middag på
restaurangen "Dolce Vita". Ska bli himla trevligt ;-)
Inga piller ikväll alltså utan bara lite vin, hihi..
~~~~
Nästa utgång hoppas jag att HELA gänget kan
följa med!


bloglovin

5 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Det lät trevligt :) Ha så kul!

Mia sa...

Vinet kanske bedövar bättre. ;-)
Hoppas ni får en riktigt rolig kväll!

anna sa...

Jättegod mat där!!

thesswester - inte som alla andra sa...

det ser riktigt mysigt ut på bilden :)
hoppas du får en underbar fredag, kram!

Barnshoppingbloggen-Lina sa...

Åh va mysigt! Det hoppas jag med :) Bara jag vet det låååångt innan ska det nog inte vara några probs.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos