Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 januari 2011

HÅRDTRÄNA EN FYRAÅRING?

Tror ni hon trivs i dessa ballerinakläder?
Hon har nog börjat räkna ner till nästa
söndag då nästa balettlektion är!
~~~~
Jag skulle vilja hitta något ställe där dom
kör lite gympa i form av lek som hon oxå
kan börja på. Eller blir det för mycket för
en fyraåring?

bloglovin

3 kommentarer:

Nina sa...

Gymmix är bra, om dom finns hos er?

Så olika vad som är för mycket för barn, båda mina har ju massa aktiviteter men tycker bara det är kul och blir inte alls stressade. Medans något annat barn kanske det räcker med en aktivitet för, man får nog prova sig fram ; ) Kram!

Amanda sa...

Att röra på sig är bara bra. Tycker hon det är kul så varför inte liksom?? Jag gick med min mamma på mamma-barn- gymnastik när jag var liten och jag älskade det. Senare även på dans och gymnastik själv. Så länge barnen tycker om det så kör på! Det är ju inte hårdträning på så vis. Mer lek och träning. ;)

Jessica sa...

Svea gick på lekgympan i Högdalens simhall.
Den gympan finns nog på alla som/sporthallar, som Stockholm stad håller i.
Kan jag rekomendera, det tyckte hon var jättekul =)

Var går Amanda på balett någonstans? Undrar vad det kostar, Svea har börjat tjata lite om balett nämligen... =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos