Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 10 januari 2011

EFTERLYSER

Alvin har vuxit ur sin Babybjörn matstol, eller
han är lite för rund om magen ;-)
Så nu ska han få ärva Amanda´s Stokke stol, hon sitter
alltid ändå på våra vanliga. MEN jag har ingen svart
bygel till. Någon som har en och vill sälja till mig??
Det är alltså en vanlig Trip Trap Stokke stol.
Kanske någon tuff dyna oxå?? ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Anna sa...

Vill du sälja din babybjörn matstol då?

MADELEINE sa...

Anna - ja, det tänkte jag! Hör av dig på muppsan@made2advertise.se om du är intresserad ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos