Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 4 januari 2011

TINDRA´S KAMP

Fortsätter att blogga om Tindra eftersom alla tankar
ändå alltid är hos henne. Jag startade en insamling
på Cancerfonden i början av december för att visa
mitt stöd till Tindra och hennes familj.
~~~~
På bara ett par veckor hade NI hjälpt mig att
samla in pengar och vi hade nåt upp till över
10 000:- Målet är att i april då vi hoppas på att
Tindra ska vara fri från sin cancer och fira sin
4årsdag ha nåt upp till 20 000:-
~~~~
~~~~
Även flera företag har skänkt pengar till Tindra´s
insamling, bl.a dessa fantastiska:

  • Hippahem

    Det är närmare 200st företag + privatpersoner som skänkt pengar!

Lämna ditt bidrag du oxå för att visa ditt stöd. Vill du som privatperson eller som företag även ge en gåva eller present till Tindra (hennes familj) hör av er till mig!!

bloglovin

2 kommentarer:

Prinsessanadia sa...

Jag tycker det är fruktansvärt behjärtansvärt med människor som vill hjälpa till. Själv har jag jobbat på en organisation mot droger i 8 år, innan jag slutade för att börja plugga, och har skänkt pengar till IM enda sedan min 18 års dag. Tyvärr har jag fått sluta med allt sådant nu när man pluggar. Men när jag är färdig så ska jag bli månadsgivare igen, men denna gången för barncancerfonden. Hoppas ni får in massa pengar. Finns så många människor där ute som har det gott ställt som har råd att skänka pengar, men tyvärr ändå inte gör det..

felicia aulén / FowZie sa...

vad fin tanke!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos