Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 3 januari 2011

NU ÄR VI REDO

Vi har aldrig drabbats av löss, men nu är vi iaf
redo ifall barnen skulle bli smittade!!!
~~~~
Det är som Buzzador som vi GRATIS har fått chans att
testa Linicin´s lössprodukter.
~~~~
Första gången jag är glad om jag slipper testa
och recenssera produkterna, haha...
~~~~
Vill ni oxå testa produkter helt gratis? Du bestämmer
vad för produkter du ska få testa, inte alls bara
barnprodukter utan det finns allt möjligt.
Jag har det senaste halvåret fått testa bl.a
Pampers blöjor, Nestlé Drikki, Lovefilm,
Berocca Boost m.fl. Ser fram emot att testa en
massa fler produkter ;-)
bloglovin

2 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Även vi har fått hem sånna!!!!

Mia sa...

Jag fick mitt paket i förra veckan.
Har lite svårt att buzza just nu bara. Jullov, inte några löss på dagis... Ja, svårt är det!
Det var prevent sprayen som jag fastnade för. :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos