Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 januari 2011

ÄNDRAT MIG

Tror inte det blir någon sulky, utan jag funderar starkt
på en hederlig Brio sitty istället.
En vagn som fungerar året om! Håller på att kolla på
Blocket nu och på olika butiker vart jag kan hitta en.
Jag är så fruktansvärt less på min nuvarande vagn som
INTE går att köra i det här väglaget... :-o Små hjul och
snö går inte ihop!!!
~~~~
Någon med erfarenhet av Brio sitty? Bra/dålig??

bloglovin

11 kommentarer:

lindet sa...

vad har du nu för vagn?

Linda sa...

Hade en Brio Sitty till ett av mina barn, och det jag störde mig mest på med den var att man inte kunde justera handtaget. Så sista gången jag köpte vagn så vart det en Emmaljunga scooter. Tyckte den var så bra för den hade sufflett och så kan man fälla ner ryggstödet så det blir nästan som att barnet ligger ner.

Mia sa...

Underbar!
Vi tutar och kör överallt med våran.
Köpte en svart på Kidstore, toddler hette det då.
Leo har åkt massor i den, och nu har Max börjat åka i den.
Självklart sitter det en ratt också på våran. ;-)

Madde sa...

Håller med Linda, irriterande att man inte kan justera handtaget. Vi har en Emmaljunga scooter och är verkligen hur nöjda som helst. Och det är bara gå, modd och slask märks inte ens.

Lilla H sa...

Jag har testat den och den är väldigt stabil och banet sitter skönt i den. Men jag har ingen så jag vet ej mer. Min kompis har en hon e mycket nöjd.

Anonym sa...

vi har en brio race. ville ha en vagn med liggläge då vår dotter sover ute i sin vagn på dagis. den är toppen i sommar och vinter väder. dessutom kan vår dotter som blir 3 år i mars och är en rejäl tjej på vikt o längd ha den ett tag till. De flesta vagnar är så små på bredd o längd.

Tove sa...

Vi har en Emmaljunga Spider som vi tycker är suverän! :-)
Det är ju typ exakt samma "upplägg" på både Brios sittvagnar och Emmaljungas.. ;-P
Isak sitter, och sover, kanon ävenf fast det inte är fullt liggläge + att den är kanon i alla väglag..

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Vi har en och vi är nöjda bara jag som är lite anti då det inte är svirvel hjul fram, bortskämda jag med andra ord :)haha, nej men den är toppen speciellt nu på vintern :)

Elin *paraflaxen* sa...

Hade en Brio Race till Eddie när han va mindre. Det va bättre viloläge i den än i sittyn. ANnars har jag haft Emmaljunga SOfty som också är en hållbar sulky.

Nej, dessa småhjulen är INTE bra. Har ju en Bugaboo och den används som innevagn just nu :-(
Köpte en Emmaljunga Cangaroo till Hilma för att ha till dagis. Snöhjulen på buggan är inge bekvämt att köra med.

Anonym sa...

Brio har ju en sulky med svängbara hjul också, fast med samma design som typ sittyn eller racen.... De svängbara hjulen är lite större och verkar funka bra i snö också, vad jag sett och hört av andra.

Kanske kunde va nåt annars? Om du vill ha både sulkytypen och svängbara hjul?

Emmie sa...

Vi valde bort denna vagnen pga att den inte är vändbar och saknar liggläge. Velade lääänge innan valet till slut föll på en Urban Jungle. Den är visserligen enbart framåtvänd men har bra liggläge och går som på räls i snön! Dessutom riktigt smidig.

Lycka till i vagndjungeln! ♥

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos