Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 3 januari 2011

DÅ VAR JULEN BORTA

I helgen har jag storstädat hemma. I år rykte
alla julsaker tidigt. Har bara kvar några julstjärnor
i fönstren, men annars tog jag undan allt.
Jag brukar inte ha speciellt mycket julpynt så det
gick rätt fort att få undan allt sånt. Men städningen
efter julen tog desto längre tid :-o
~~~~
När städar ni undan julen?

bloglovin

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag brukar städa bort allt Tjugondag Knut men i år rök allt redan i går :) Såå skönt att ha det gjort!

Nina sa...

Jag ska nog ta och städa undan julen idag, allt utom julgranen den är så mysig på kvällarna ; )

Missa inte vara med att tävla om presentkort från nelly.com eller linuslotta.com inne hos mig!

Kram!

Emma sa...

Jag brukar ta bort julen efter nyår så igår rök julsakerna eller det mesta av dom idag bytte jag gardiner i tvrummet och köket bara Eddies rum kvar. Sen ska jag ta bort stjärnor och så i fönstrena den 20e när jag kan köpa nya fönster lampor....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos