Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 16 januari 2011

MUPPSAN VILL HA:

Just nu kostar dessa endast 995:-
Jag skulle verkligen vilja slå till på en... tänk vad
vardagen skulle fungera mycket lättare ;-)
Jag dammsuger mellan 1-2gånger/dag så
att slippa behöva dra fram den "stora"
dammsugaren skulle verkligen underlätta!
~~~~
Någon som har en likadan?
Finns inget negativt om den va?? :-o

bloglovin

9 kommentarer:

Therese sa...

Jag fick min i födelsedagspresent förra året (efter att jag önskat den :)) och JA det är den bästa presenten någonsin tror jag! För den åker smidigt fram efter varje måltid och vips har man ett fräscht hem igen! Satsa på en!

Tove sa...

Vi fick en i julklapp, och den är suverän! Används varje gång Isak ätit, man spillt något i köket ser en förrymd dammråtta eller så.. :-) Guld värd för småbarnsfamiljer!!

Sara sa...

Jag kan inte mer än hålla med föregående talare. Den är helt underbar, förstår inte hur man klarade sig utan :)
Det är bara till att införskaffa, har inte ett endaste negativt ord att säga om den.

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag har en sån, och är inte alls nöjd. Dock modellen som kom innan den och vad jag vet är alla andra nöjda som har just den där -så man kanske skulle ta och byta upp sig.
Dem är ju galet smidig men ja.. den vi har suger typ nada :/ så halva poängen försvinner ju. Haha.

Ja, nu måste jag nog minsann byta upp mig. Detta ska jag kolla på så fort vi flyttar. Thihi.

lilla angelyne sa...

Vi har också en - toppengrej!! Det är så lätt att hålla undan med den och håller laddningen länge. =)

lindet sa...

jag har en och är så glad över att ha den. lätt att dra fram efter varje måltid och när man får några sekunder över så kan man snabbstäda lite. däremot suger den ju inte lika bra som en vanlig. men det funkar iaf. suger speciellt dåligt vid kantern/listerna/hörnen. men en smidig dammsugare som underlättar vardagen.

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag har en Rosa sån.. och är inte alls nöjd. Det går bra att dammsuga upp typ hundhår och damm, men när det kommer till smulor som typ skjuts de bara under dammsugaren och ut igen... iaf för våran!

det enda positiva är att den är sjukt snygg:)

Lotta sa...

Jag har oxå en äldre modell. Den är skitkass! Suger asdåligt och mina systrar som fick sina samtidigt är inte heller nöjda. Men jag gissar på att de nya är bra mycket bättre, för de har tydligen fått en väldig massa klagomål på den förra. Så den där du funderar på är nog värd att satsa på.

Frida sa...

Jag fick en i julklapp och den är verkligen suverän jätteenkel att bara plocka fram om man ska dammsuga lite grann bara

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos