Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 10 januari 2011

VAD TROR NI??

Vi funderar på att slänga bort vårt gamla matbord
och införskaffa ett nytt. Jag har helt fastnat för stolarna
från Jysk och bara måste ha. Men problemet är bord.. :-o
Det här svarta från Ikea är det jag tror skulle passa bäst.
Viktigast är att det får plats många och att det går att göra
ännu större för stora bjudningar ;-)
~~~~
Vet ni något annat tips på ett bord som skulle passa till
stolarna? Som inte kostar skjortan oxå då.. :-p

bloglovin

3 kommentarer:

Sanna sa...

Kan Ni inte köpa begagnat som Ni i sin tur rustar upp med lite svart färg? Finns ju massor med fina bord fast till billig penning...

Annars passar nog Ikeas bord väldigt bra ihop.. Hoppas Ni hittar nåt, kram

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Fint. Men jag har svårt för så mörkt, kolla om mio har nå najs bord. De brukar ha mycket mrökt och robust (som de från ikea ovan) Fast annars var väl det också hey okey eller? :)

Vi har alltid dukat för 10 så att säga men även plats för 12 bra och ännu fler om man kör "finns det hjärterum finns det stjäterum" metoden ;P haha. Det jag skulle komma till var att det är jätte skönt med ett STORT bord. Verkligen. Innan hade vi ett bord för 6 men ja vi insåg ju ganska snabbt att det kan vara kul att bjuda mer än 1 person nu när vi faktiskt har tre barn ;) HAHA

Linda sa...

Jag har hittat snygga bort och stolar på chilistore...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos