Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 4 januari 2011

ETT HJÄRTA AV GULD

Jag har lärt känna en alldeles fantastisk person!
Omtänksam, snäll, givmild och helt underbar.
Hon heter Ingela och hon driver barnbutiken
IoB-butiken. Du förgyller många av våra dagar :-D
~~~~
Häromdagen fick barnen julklappar från henne,
Amanda en ny Hello Kitty klänning och Alvin
ett tokfint Barbapapa tåg. Hon vet precis vad
barnen gillar ;-)
~~~~
Inte nog med det - det låg även med TVÅ till
presenter, men dom var inte till mina barn! :-o
Världens BÄSTA Ingela har ett hjärta av guld
och tänkte på lilla Tindra och hennes tvillingsyster
Freja. Hon ville dom skulle ha en varsin vakande
skyddsängel. Min brors familj kommer att bli
så tacksamma och tjejerna såklart även!
~~~~
Tindra har precis fått sin fjärde cellgiftsbehandling
och nu väntas operation. Hennes cancer sitter i
levern och just nu letas donatorer. Tindra är en
stark tjej och har hittills mått ofattbart bra trots
det helt omvända livet fyllt med sjukhusvistelser,
provtagningar och cellgiftsbehandlingar.
~~~~
Om ett tag kommer Tindra´s mamma Jenny att
gästblogga här hos mig. Missa inte det!
Alla behöver nog få öppna upp hjärtat och dela
med sig av all sorg och såklart även ilska men
oxå glädje.
~~~~
Vi tänker på dig Tindra och även hela din familj!
TACK igen Ingela och IoB-butiken.

bloglovin

1 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

VIlken fin klänning & tåget var ju coolt som helst. Tack för svaret :-)Har annars en "vanlig" kaffebryggare oxå så den här blir som bonus när man är sugen på något annat än vanlig kaffe :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos