Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 september 2010

WILLVIN´S STEGTÄVLING

Nu var det dax igen för Willvin Petra´s stegtävling på hennes blogg!! Missade förra gången då jag inte hade någon stegräknare - men nu har jag ju skaffat mig en, den lilla rosa ;-)
I den stora stegtävlingen anordnades även en mindre - där tre stycken får tävla och gå emot JennyN - gissa vem som gör det?? Japps, jag!! Där kommer ett 1:a, 2:a och 3:e pris delas ut... *iihh* Hur ska jag komma ihåg att ta på mig stegräknaren varje dag?? :-o Påminn mig!! Här är iaf dagens steg, är det bra?? Usch, vill inte alls veta vad de andra tjejerna går varje dag... Ja, ja - heja på Muppsan!! Haha...


bloglovin

9 kommentarer:

Ida- Blivande mamma sa...

Tack så jätte mycket.
Detsamma.
Fina barn du har =)

Anonym sa...

Uffa vad grym du är på att gå! Ca dubbelt så många steg än vad jag lyckats skrapa ihop och detta på en BRA steg-dag :-)

sofie sa...

15000 steg är ju superbra!!!!

har lagt till dig och din fina blogg på min bloggkoll nu=)

Johanna sa...

Tack för svaret, snabb du är =) så jag har 2? eller 4 lotter nu då.

Nu blev jag inspirerad att använda min stegräknare. Samt skall påminna dig.

Och du har fått en ny prenumerant nu.
Kul blogg, snacka om att en ny värld öppnar sig när man får barn.

Johanna sa...

Just det, 15000 är bra. Man säger att runt 10.000 är normalt. 12.000 säger man är optimalt för tjejer och 15.000 för killar.

Lycka till nu.

Anonym sa...

Va? Du har inte lämnat min blogglista... Du finns med bland länkar till höger :-)

De till vänster är bara gravidisar!

Eller var det något annat du tänkte på?!
KRAM!

Fröken M sa...

Kanon bra jobbat ! så mycke fick inte jag på min stegräknare igår, men i dag är det dags förnya tag !!

Linda sa...

Tänkte bara säga att om du inte vill glömma att ta på dig stegräknaren varje dag så kan du ju lägga in det som ett möte i mobilen, som påminner dig varje morgon när du ska gå upp.

Nina sa...

Oj, det måste vara superbra ju! Jag går typ till bilen på tomten fram och tillbaks haha

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos