Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 8 september 2010

MINI RODINI ROCKER

Här är jackan vi vann på Oii barnkläder´s facebook sida!!
Läcker eller vad?? ;-)

Åsså min mini modell då som ALLTID
skrattar då mamma tar fram kameran ;-)
Eller han skrattar oavsett jämt ändå, hehe..
Visst passar han i den supercoola jackan?
Mini Rodini är ett nytt märke för mig,
har faktiskt inte testat deras kläder innan.
Spanade faktiskt in deras kläder i lördags
då vi var på NK.. :-o
~~~~
Vill ni ha en likadan till din tuffa kille
eller varför inte tjej?? Då finns dom
hos Oii Barnkläder.!!

bloglovin

4 kommentarer:

Therese sa...

Vilken liten tuffing! Asgrym jacka:)

Tove sa...

Supersnygg jacka! :-)
Skulle kanske visa Isaks pappa den, så kanske min cooling kan få en han också.. ;-P
Hur går det med dragning av vinnare i barnkalaset-tävlingen förresten? Nyfiken! :-D

Nina sa...

å så fin han vart i den! super snygg!

Kerstin sa...

Jättefin! Jag köpte två betydligt billigare skinnjackor åt mina pojkar, fanns på Lindex för 400kr/styck om jag inte minns fel. Jättefina de med, tycker jag...och grabbarna är urstolta när de får ha på sig dem hihi. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos