Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 23 september 2010

BUZZADOR - KAMPANJ LOVEFILM

Jag kom med i kampanjen Lovefilm som Buzzador.
I första paketet kom en film till Amanda - Askungen,
och jag och Älskling hade valt den nya "Mitt stora feta
grekiska bröllop, tvåan" (som det visade sig att vi sett
redan, haha). Måste faktiskt säga att jag har ändrat
inställning emot Lovefilm. Jag trodde det skulle vara
himla besvärligt bara.. :-o Men samma förpackning
dom skickar filmen i returnerar du - fraktfritt.!!
~~~~
Undrar om man ändå borde fortsätta vara medlem
efter kampanjens slut ;-)
~~~~
Bli Buzzador du oxå så du får testa en massa roliga
produkter m.m. Du behöver inte ens ha en blogg
för att bli Buzzador!! :-o

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag är ju också med som buzzador där. =) Roligt och enkelt.
Andra paketet ligger och väntar på att ses här hemma.
Men när de filmerna kom så insåg jag att jag hade sett den ena också. hihihi...
Vanligt fenomen det med andra ord.

Lisa - mamma till Knut sa...

Jo visst är det skitenkelt att man bara postar den och att frakten är betald :) men förut var de så iallafall, att man fick aldrig den film man ville ha! Eller man fick den, typ efter en månad! Det var så populärt för några år sen, att man fick alltid det man hade längst ner på listan! Aldrig det man egentligen ville se... vet inte så kanske det inte är nu förtiden? Men så var det ifall när jag var medlem, och tillslut orkade jag inte vara kvar, när man aldrig fick dom filmer man ville ha... men det kan ju ha blivit bättre :)

Anne sa...

Jag gillar lovefilm massor, men så bor jag oxå på landet och tittar på film lite oregelbundet. Toppen att nästan alltid ha en film hemma och bara köra igång när man känner för det!
Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos