Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 22 september 2010

FINA DETALJER

Varför Lundmyr är älskade av alla,
- dessa underbart fina detaljer!!
~~~~
Blev otroligt glatt överraskad då jag
fick hem den här snygga bodyn från
Kidsonly och fick se att bodyn var
ännu finare än vad jag trodde!!
~~~~
Känns exklusivt att klä barnen i
Lundmyr´s kollektioner!!

bloglovin

3 kommentarer:

Lina-Barnshoppingbloggen sa...

Men så söt! Visst gör det, sålde lundmyr i min firma förut, dom är underbara!

Linda sa...

verkligen fina detaljer!

Fröken M sa...

åh, jag älskar lundmyr !! Ha en mysig kväll :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos