Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 19 september 2010

LADIES NIGHT - HERE I COME

Snacka om superflyt med allt just nu...
fick mail av Loppi.se häromdagen där dom berättade
att jag vunnit TVÅ biljetter till Ladies Night.!!
~~~~
Fatta vad roligt - jag var dit med min syster då jag
väntade Amanda. Vi hade sjukt roligt tillsammans,
middag, skumpa (alkoholfritt för mig då) och en
massa skratt. Kvinnorna i publiken var fullkomligt
galna och skrek så fort Martin Stenmarck eller
någon av de andra killarna visade lite hud, haha..
~~~~
Det ska jag oxå göra den här gången, :-D
Någon mer som ska gå??

bloglovin

7 kommentarer:

Åsa Ericsson sa...

Hejsan!
Jag har anmält på barnbloggen. Jag vill vinna en rosa Nova mössa.

Unknown sa...

Jag och de andra HOT MAMAS på gården går den 9/10 i GBg

Sanna sa...

Jag vann ju biljetter fast i Norrköping, så här jag gå tillsammans med min mamma.

Sofias o Adams vardag sa...

Åååh hoppas på tur;) Har anmält mig och hopppas på att vinna en NS mössa;) Kram kram

Ida- Blivande mamma sa...

Hej vill du kika i min blogg nu =)
Tror jag fixade det.
Dock hur jag lägger in bannern får jag klura på lite.
Kram

Anonym sa...

Ladies Night! Jag ska också gå, fast när dom kommer hit till Jönköping då! I love Brolle ;-)

Emelie sa...

Roligt! Jag jobbar i globen och ska jobba på ladies, kanske serverar dig då;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos