Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 september 2010

PAMPERS NYA ACTIVE FIT

I torsdags hämtade jag ut mitt nya paket från
Buzzador - nu ska vi buzza Pampers nya Active Fit.
Som ni vet så fick jag ett paket från Pampers
för bara någon vecka sen där vi fick testa samma
blöja och vi var mer än nöjda då så vi testar helt
klart blöjan lite till ;-) Har ju fått en hel hög med
varuprover så det ska delas ut.!!
~~~~
När vi hämtade ut paketet så låg det minst 20st
paket på utlämningsstället med Buzzador
kartonger - alltså samma kampanj!! :-o
Fatta hur många som egentligen fått testa
Pampers blöjor?!!! Killen på Tempo var helt
förbluffad - aldrig hade han fått så många
paket från en och samma leverantör, haha..

bloglovin

12 kommentarer:

Linda sa...

Själv kommer jag aldrig med i några kampanjer i Buzzador...Nu behöver jag iofs inte blöjor, men ändå...
Kan man förresten ändra sin info, och fylla i mer om saker man är intresserad av? Har försökt leta efter sådana inställningar, men hittar inte.

Mandis04 sa...

Har ännu inte sett röken av mitt paket, men det borde dyka upp när som nu då ju :)

Emmas Mamma sa...

Åh va kul! Jag väntar fortfarande på mitt paket. De borde komma nu tycker jag! :D

Petra sa...

Halloj ;-) såg att du undrade över var du ska kommentera in dina steg - du har rapporterat in alla dina steg på samma inlägg ;-) -

Du kan välja dagens inlägg på bloggen och svara så hamnar dina steg rätt ändå ;-) Alla har svarat på respektive dag - det var nog därför du inte såg alla andras steg och kommentarer ;-)

Kram

Mia sa...

JAg har inte fått mitt paket än. :-(

diana sa...

Fick också ett sådant paket, vi är supernöjda! Blev förresten buzzador via dig så hoppas du fick lite poäng från mig där... ;) Skrev muppsan som kontakt i alla fall! :) KRAM söta

cicci sa...

killen på statoil sa; De är många som gått på de, vi har hur många paket som helst!

haha.

Fröken M sa...

Åh, jag väntar fortfarande på mitt paket med pampers och besked på om jag får vara med i vällingkampanjen :)

alexandra mamma till tove sa...

jag väntar fortfarande på mitt paket,, hoppas jag får det nu i veckan..

alexandra mamma till tove sa...

jag väntar fortfarande på mitt paket,, hoppas jag får det nu i veckan..

Dinaras familjeliv sa...

själv har jag missat kampanjen. men vad häftigt ändå att så många nappade på den! :)
kul!

Anonym sa...

Jag har glömt att hämta ut mitt paket.. :( Måste se till att komma ihåg det imorgon!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos