Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 september 2010

SOLRESA TILL CYPERN

Jag drömmer om att få åka till Cypern med hela familjen.
När jag var liten tog min Mamma med oss till Fig Tree Bay
och det var verkligen vårt egna paradis!!
Nu har det gått ungefär 20år sen jag var där sist....
(fy bubblan vad gammal jag kände mig nu)
Skulle vilja utforska och se om Cypern är detsamma
tillsammans med Älskling och barnen. Vill låta dem
få njuta av Fig Tree Bays underbara stränder,
natur och allt ön har att erbjuda!!
Undrar om barnen skulle älska Cypern lika mycket
som jag gjorde??!!
~~~~
Har ni varit till Cypern & Fig Tree Bay??
~~~~
Nu söker Solresor efter en resereporter
som GRATIS får åka på solsemester och
föra en resedagbok under hela resan, ni
vet som Tumadre & hennes barn fick göra?!!
~~~~
Jag packar gladeligen ner barnen, karln,
systemkameran och laptopen och drar iväg!!
~~~~
Här kan ni oxå läsa mer om att vara Solresor´s
resereporter, sista anmälningsdatum är den 30/9.

bloglovin

3 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Vi har varit där en gång, även mamma och dem har varit där. Vi trivdes super bra! Så mysigt - perfekt familjeställe!

lindet sa...

jag tror att du ser rätt ;)
hehe... ha en fin helg. Kram

BARNSHOPPINGBLOGGEN sa...

Åh så härligt det ser ut!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos