Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 september 2010

NY BILBARNSTOL

Nu har vi köpt en ny barnbilstol till Amanda
som hon ska ha sen. Det blev en i samma märke
som vår vagn - Concord. Oxå till fyndpris ;-)
Det är bra att vara med i Prinskronan´s
facebook grupp så man får alla grymma
erbjudanden före alla andra, hihi...
~~~~
Ska ni hoppa på mig nu igen angående
bilstolen att det är en sån man har framåt?? :-o

bloglovin

5 kommentarer:

mia sa...

hahaha... Hoppa på dig?
Varför då?
Det är väl upp till föräldrarna själv när man ska vända sina barn.

mia sa...

Välkomna upp till skogarna!
Jag ska också hela vägen neråt. :-D
Har planerat in en tur till Hudik för att gå på marknad. :-)
Så vi bosätter oss hos mamma från fre-sön.
Konstigt nog är det alltid så mycket man ska hinna med när man väl tar sig dit. :-o

Jag förstår inte varför folk ska hoppa på andra.
Om dom nu ifrågasätter hur du skjutsar dina barn i bilen så behöver dom ju inte vara anonyma.
Och som min BVC-sköterska sa "Det är ju tyvärr inte åldern som styr alla gånger när man måste vända sitt barn".

Linda L sa...

Amanda är ju 3,5 och det rekommenderas väl bara att de sitter bakåtvända till 4? Så så stor skillnad är det ju inte. Dessutom är väl hon ganska lång för sin ålder och det är ju det som avgör..

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Bestämmer man väl själv som förälder om man vill ha fram eller bakåtvänd...

Elin sa...

Hade du sagt att du skulle använda den stolen bakåtvänd hade jag nog skuttat på dig lite *hihi*

Köpte en akta rallysport till min snart 3,5 åring, som han ska få använda nu under senhösten.
Han sitter ju dock ff bra i sin Brio Zento, men han vill bara sitta i rallyn :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos