Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 september 2010

HEMTEX ÖVERRASKAR

Igår kom det reklam hem i brevlådan från
Hemtex - deras barnsortiment.
En himla massa fina överraskningar ;-D
Kolla bara in sängkläderna här ovan! Sååå snygga!!
~~~~
Till dom stora barnen finns den i grönt/vitt
eller rosa/lila. Till bebisarna finns den i vitt/grått.
Alvin önskar nog sig det i födelsedagspresent.

bloglovin

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jättefina! Jag har kollat på det grå/vita till Sigge. Man får nog ta och slå till! :) Ha det gott!
Kram

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag vart också lite chockad när jag såg reklambladet. Hade ingen aning om att de hade en massa härliga bäddsett :)

Anonym sa...

Såg att nån frågat tidigare... men jag e oxå nyfiken och hittade inget svar..
Vinnare av tävlingarna drar du dem samlade efter alla tävlingar är avslutade som ingick i "veckotävlingarna"?
/Jenny

Lisa sa...

Jättefint! Ser dyrt ut;)

Milly - Mamma till tre flickor ♥ sa...

Åh det var verkligen superfint.. Kanske måste ta mig en tur till hemtex nu då.. :)

Är allt bra med dig idag?
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos