Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 september 2010

KRÄFTKALAS

Då vi var i stugan i helgen så käkade vi kräftor en
dag, bara jag och Älskling, - och Alvin såklart ;-)
Tror han mumsade i sig fyra stycken kräftstjärtar!!
Klart man ska lära sig i tid att äta lyxmat :-D
~~~~
(Bild tagen med mobilen)

bloglovin

3 kommentarer:

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Svar: nej nej nej.. detta hur det började förra året.han är ju snart ett. Jag är rätt nöjd med två..

Creative Lounge sa...

Godingen! Så söt!

Tack raring! Visst dom är coola! ;) Längtar till dom kommer JÄTTEMYCKET! Kram fina E

Jannie sa...

Jisses vilken gobit!
Kräftor är ju tok-gott så jag förstår honom!
Mysig blogg du har!
Hoppas ni får en mysig dag.
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos