Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 8 september 2010

FYNDAT LEKSAKER

Nu har det blivit flera svängar till Prinskronan :-o
Man kan ju inte hålla sig då dom säljer ut en massa
leksaker m.m. från deras utgående sortiment.
Igår fick även Jda följa med och shoppa loss lite ;-)
~~~~
En elefant som är så ful så den blir så rolig, en häst/zebra?
med mjuka klossar som man kan stapla eller bara leka
med då dom låter en massa samt en stjärna såklart,
- mjuk och spelar "blinka lilla". Passar ju utmärkt i
barnens rum ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Johanna sa...

Hejsan..
Det var verkligen länge sen j ag tittade in här. Vad stora din barn bliviut. Å så söta! Vad fort det går :-)
Den där elefanten var ju skitball, jag är tokig i just elefanter, vad synd att inget av mina barn är så pass små att man kan köpa den :-( Kan ju inte gärna köpa den till mig själv, haha.
Ta hand om dig, och jag ska försöka titta in oftare!
Vh Johanna (Bettans kompis från Erotikpartyt?!?)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos