Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 12 september 2010

ALVIN 10 MÅNADER

Idag blir lilla Plutten 10månader!!
Vart tog min bebis vägen?? :-o
~~~~
Nu är det ju dax att börja fundera på
att sluta amma... - japps jag ammar
delvis fortfarande! På kvällen och
ibland någon gång till.. Det är ju sååå
himla mysigt :-D
~~~~
Grattis min älskade lilla Prins!!

bloglovin

8 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Tiden går alldeles för fort! Tänk att lille Alvin redan är 10 månader. Har du tänkt att sluta amma helt nu?
Kram

Tove sa...

Ja, på onsdag blir Isak 1 år.. :-/ Tiden bara sprang iväg.. Här ammar jag fortfarande, på kvällen och nån gång på dagen om han vill.. Tycker också att det är sååå mysigt, och vill inte riktigt släppa fast han börjar dagis i veckan.. Om han inte själv tappar intresset för det så avstyr vi det hela till jul.. :-)
Kram!

Sofias o Adams vardag sa...

jaa tiden går så fort! Vide blir 10 mån den 17:e. Han är ju förtidigt född och har varit mycket sjuk så han har inte riktigt förstått att vanlig mat är mums;) Jag skulle gärna dra ner på amningen lite nu och inte i princip helamma för en del av myset försvinner när man får amma varje timme på natten;) Grattis Alvin på 10 mån dagen!

Familjen Korb sa...

Javisst, men fick inge svar.. :p

Anonym sa...

Stor kille nu! :-) Visst är det mysigt att amma?! Ammade du Amanda också?
Själv har jag ammat mina barn länge också, och hoppas kunna delamma min lille son så länge det (ja, kanske HUR länge som helst då ;-) )

Linda sa...

Måste bara fråga vad som hände med inlägget om tävlingen, tänkte vara med, men när jag klickade på det på bloglovin så stod det att sidan inte fanns, och när jag tittar på din blogg så finns inte inlägget heller...

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Åh grattis i efterskott.
Ja visst har vi - världens finaste Alvinar ;P

Mia sa...

Jösses! Ja, tiden går verkligen skrämmande fort med nr2.
Max är ju snart 7mån han också.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos