Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 september 2010

VECKANS MIDDAGAR


Tänkte jag skulle börja med något nytt om det visar sig att ni gillar det ;-)

v.39

MÅNDAG - Pasta & korv i grönsaksfräs

TISDAG - Köttfärskebab i tunnbröd

ONSDAG - Sej med grillad paprika & parmesan

TORSDAG - Kyckling i citronsås och dill

FREDAG - Pannbiff med kantarellsås och pressad potatis

Vill ni ha receptet på nån middag, lämna då en kommentar ;-)

Kanske lägga veckomenyerna på högersidan??

bloglovin

5 kommentarer:

Mrsfunky sa...

Jag tycker det är en toppenidé. Har själv gjort matsedlar flera gånger och ibland lagt ut det på bloggen. Alltid kan det ge tips till ngn.
Ha en fortsatt trevlig dag och en skön vecka!
Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Låter gott... bra tips också =)

Ida- Blivande mamma sa...

Va duktig du är som gör matlista.
Det skulle vi också behöva göra.

Anonym sa...

Kul! Så kan man få lite tips till sina egna matsedlar! :-) Jag var jätteduktig att blogga mina veckomatsedlar förr, men det har legat lite på is ett tag.... Fast denna veckan gjorde jag det igen! :)

Frida sa...

vilken suverän idé!! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos