Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 18 september 2010

MUPPSAN TRÅNAR EFTER:

- dessa Hunter stövlar.!!! Jäkla Evelina att tipsa om dessa :-o
Jag tycker dom är hur snygga som helst.
Jag bara vill ha.... Sen kan man köpa till en fleece innersocka
till vintern så fungerar dom även då!!
Man skulle fylla år snart, då hade man kunnat flirta
med Älskling lite.. ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Ida- Blivande mamma sa...

Åh de är dödsnygga.
Fick ditt mail men vet inte hur man lägger in =S
Kanske du kan hjälpa mig.

FruLundin sa...

Du får gärna maila mig en banner till barnshopping som jag kan lägga in på min blogg.

carro_04@hotmail.com

Linda sa...

riktigt coola!!!

Petra sa...

De e riktigt snygga jag har provat de me nitar:)tänkte beställa från usa mkt billigare kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos