Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 10 september 2010

JOBB ERBJUDANDE

Har fått ett roligt jobberbjudande från en barnbutik nyligen med arbetsuppgifter som passar mig som handen i handsken ;-) Men kan inte riktigt bestämma mig för om jag hinner med mig eller inte. Jag ÄLSKAR ju att ha många bollar i luften, that´s me kan man säga ;-) Men har ju även lagt ner massa pengar och framförallt TID och massa jobb i mitt och Madeleine´s aktiebolag. Det har självklart prio ETT.!!

Måste nog lägga till även här min kommentar från facebook häromdagen - "njuter av att allt går bra nu" :-D

bloglovin

4 kommentarer:

Sanna sa...

Vad roligt med ett erbjudande att arbeta på en barnbutik. Vad skulle arbetet innebära för dig?

Jag är säker på att vad du än beslutar dig för så går det bra både med ditt aktiebolag med Madeleine och det nya arbetet om du väljer att acceptera erbjudandet.

Anonym sa...

vad är det för aktiebolag du driver?

MAMMAFIA sa...

Vad härligt!
Du kan kanske tacka ja till erbjudandet med förbehåll att du kommer att prioritera ditt andra företag. Så vet de från början och det blir inga konflikter om det framöver. Lycka till :) Vad driven du verkar. Imponerande (och inspirerande) med barn och familj också :)

Nina sa...

Vad roligt=)
Vad är det för jobb/vilken butik?

Trevlig kväll!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos