Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 11 september 2010

ALVIN TESTAR NYA ACTIVE FIT

För några dagar sen så kontaktade Pampers
mig och undrade om Alvin ville testa deras
nya förbättrade Active Fit blöja!!
Men självklart så ville vi det :-D
~~~~
WOW säger jag bara - den är ultratunn OCH
har en alldeles otrolig uppsugningsförmåga!!
En oväntad och fantastisk kombination ;-)
~~~~
På We R Family var ju faktiskt Pampers
och demonstrerade deras nya blöjor,
himla häftigt att se att dom faktiskt
uppfyller det dom lovar!! HÄR kan ni
se testet som vi fick se.

bloglovin

2 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Vad kul, jag ska också testa dom då jag också är Buzzador. Har dock inte hunnit få mina än =) Trevlig helg!

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Jag ska oxå få prova dom där fast genom buzzador :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos