Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 11 september 2010

LÄSARFRÅGA


Först och främst, tack snälla Linda för din
fina kommentar!! Himla roligt att jag lyckas
locka in dig flera gånger om dagen dessutom ;-)
~~~~
Till din fråga då - klart jag shoppar till mig själv
oxå, - inte alls lika mycket som till barnen men
tillräckligt.. :-o Haha.. Men jag har valt att inte
visa mina egna inköp på bloggen då Muppsan.com
handlar först och främst och mina barn, barnmode
och allt kring barn!!
~~~~
Men om ni vill läsa och ta del av mina egna inköp
så visar jag mer än gärna upp dom oxå.
Ni får rösta, bara barnmode eller blogga om kläder
till mig själv oxå??

bloglovin

9 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Självklart vill vi se dina inköp till dig själv oxå:D

Förvirrade Morsan sa...

jag tycker det vore kul att även se inköpen till dig själv=)

Tove sa...

Både ock så klart! :-)

Sanna sa...

Vi vill se dina inköp också!

nikita sa...

jaa tkr ja me , blanda gärna in lite av dina egna inköp me =)

sofia sa...

Hej,

Vilken rolig och fin blogg du har.. rolig att läsa..

Ha en bra lördag

Anonym sa...

Både och tack :) kram

Linda sa...

Båda tycker jag :D

MAMMAFIA sa...

Jaaaa både och!! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos