Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 september 2010

GRYMMA SKOR??

Ralph Lauren: Winter Games EZ från BRANDOS.se

Vinterskor by Ralph Lauren hos Brandos

Funderar på dessa till Amanda i vinter, verkar faktiskt riktigt grymma! Tror dom håller sig ordentligt varma. Någon med erfarenhet som vet hur Ralph Lauren´s skor är??

bloglovin

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vi köpte ett par Ralph Lauren-stövlar till vår ena dotter hos Brandos förra vintern. Inte en endaste gång klagade hon på kalla fötter, blev aldrig blöt genom stövlarna och trots att de användes så gott som dagligen så blev de inte slitna. Toppenstövlar. Om alla deras stövlar är lika bra vet jag ju inte...men dessa var det iaf kvalitet på! =)

Emma - Rock the blogg sa...

Snygga var dom i alla fall!

Kick sa...

Nej, men jag rekommenderar Viking (se min blogg). Fantastisk kvalité. Nu har vi lagt ut Name it flick i shopen ;)
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos